Ram-kavalkad

Kommentera
Hos dottern i Upplands Väsby var jag och fyndade på en stor loppis. Hittade några tavlor för lite och ingenting. Dessa har jag nu försiktigt monterat bort motivet så att kvar bara blev själva ramarna.
 
Hemskt när jag tänker på att någon lagt ner möda och besvär samt konstnärliga ideer på motivet som jag nu alltså lämnat till återvinningen.
 
Nåja, ramarna är numera målade i svart. Aningen slarvigt för att få originalfärgen att lysa igenom här och var. Ett gammalt och nött intryck ville jag åstadkomma.
 
Tillsist åkte de upp på väggen hängandes på en sk klockspik som ger extra effekt tycker jag. Inget motiv eller ens baksida på ramarna alltså, det är ramen som är prydnaden i det här fallet. Vad tycker ni? Själv gillar jag det massor.
 
Kanske kompletteras ram-kavalkaden med flera ramar vad det lider, kanske någon med motiv på xå, vi får väl se helt enkelt  :-D