Fairtrade

Kommentera
Tyvärr har jag ingen bild på gårdagkvällens fantastiska norrsken. Bland det häftigaste jag sett och Instagram och Facebook svämmar över av bevis på att det var spektakulärt. Antar att de flesta av er haft svårt att missa showen. Iaf på bild  :-)
 
Fredag alldeles strax. En snabb vecka har passerat och vi åker till grann-landet över helgen. Ska kose oss med Sanna och Andreas.
 
Förra helgen tog vi en fika på Fröjas Café i Ås, strax utanför Östersund. Där finns mycket gott att fika men också en hel del om man vill shoppa. Blommor och grönt t ex. Jag handlade bland annat ljung och några vintergröna växter som det skall bli oerhört spännande att se om jag kan klara av att få dem att överleva livet på landet.
 
Caféet är också sk Världsbutik för Fairtrade-återförsäljare. Kika in  :-)
 
Nä, jag ska redigera lite bilder och hoppa i säng sen. Trött som en tok