Tvättställning

Kommentera
Mitt i sommaren och här åskar det och regnar just nu. Vi har haft jättefint väder så länge och jag antar att luften behöver rensas en aning för det har varit både fuktigt och kvavt både igår och idag. 
 
Det har pendlat mellan solsken och blå himmel och åsk-oväder hela dagen och verkar inte helt klart om hur det skall bli ännu  :-)
 
Här pysslas på med än det ena, än det andra. Semester-lat ena stunden och fullt ös nästa. Vi snickrar på växthus och vi kör lass med grus både hit och dit. Målar lite fasader här hemma och hos mamma och pappa. Badar, åker båt, cyklar, plockar hjortron och roar oss på 'lokal'. Ungefär så på repeat  :-)
 
Torkställningen som jag nämnde i förra inlägget är klar för länge sen och passar så bra in hos oss tycker jag. Den gamla torkvindan, aluminium eller vad tusan det är, en såndär med flera armar och som kan snurra, har fått sparken. Tack och lov. Fulare tingest är svår att hitta. 
 
Jag återkommer med uppdatering på trädgårdsdelen...
 
Ha en fortsatt skön sommar!