Färg och mönster

En kommentar
Här börjar vi räkna ner mot höst nu. Har varit i varmare land en vecka och väl hemkommen så blev det ett snabbt och bryskt välkommen-tillbaka-till-verkligheten direkt. Vi har just nu både kyligt och regnigt. Utöver det så känner jag mig okry och sitter helst under filten och surar...
 
På måndag väntar jobb igen och det står inte på förrän det är jul ska ni se  ;-)
 
Under tiden gläder vi oss åt finstämda tallrikar och fat inhandlade i Turkiet. Det är inhandlade på vilken-turist-affär-som-helst och sannerligen inget särdeles äkta turkiskt. Färgen och mönstren var det som avgjorde köpet och jag måste säga att jag älskar dem redan.

 
 
 
 
1 Camilla:

skriven

Så fina! Lät härligt med en vecka utanför Sverige. Krya på dig nu och jag hoppas att du får en inte alltför stressig återgång till vardagen.
kram!

Svar: Tack Camilla <3