Höstprojekt

En kommentar
Här har stormat och varit iskallt länge som jag nämde i tidigare inlägg. Faktiskt så att det påminnt om nästa årstid. Hösten. Därifrån går tankarna vidare till kommande projekt. Det finns en kö av projekt men ändå dyker det upp nya hela tiden. Då är det skönt med de som är lite mindre omfattande, som det här.
 
Vi har en 'skrubb' eller garderob eller vad vi skall kalla det i stora hallen i den rätta entrén. Den som vi förövrigt i stort sett inte använder och därför blir inte heller den här garderoben nyttjad till annat än att dumpa skrot i. Tänkte råda bot på det i höst.
 
Mannens vapenskåp får flytta på sig och göra plats för lite mer praktiskt korgar för förvaring, rediga krokar för väskor, påsar och annat som i verkar samla på. Och. Självklart. Måste. Alla. Spår. Av. Furu. Väck. Blir vitt då. Igen. Ljust och bra för ett litet utrymme.
 
Annars har jag nyss tagit ett kvällsdopp. Inte i sjön ikväll, för tufft för mig tror jag. Västanvinden ylar och slår upp ilskna vågor mot stranden. Nä fick bli badkarsvarianten istället. Har jag precis slängt ner mig i uterummet. Underbart att lyssna till stormen utanför och sitta här och elda ljus och må gott. En mojito i handen dessutom...
 
Godkväll...
 
 
 
 
 
1 Eva:

skriven

Japp all furu ska bli vitt ;) heja på! Snyggt!